top of page

Groep 1

OpenbaarĀ·24 leden

Madina Tarin
Madina Tarin

Goede begeleiding zoeken bij ITIL 4 Foundation

Onlangs heb ik besloten om ITIL 4 Foundation te gaan volgen. Ik heb nog geen eerdere ITIL-certificaten, dus alles is vrij nieuw voor mij. Tijdens het lezen over IT-service management merkte ik dat sommige begrippen abstract zijn. Vooral het idee van waardecreatie door services roept vragen op. Ik wil voorkomen dat ik alleen theorie uit het hoofd leer. Voor mij is het belangrijk dat ik begrijp hoe dit in de praktijk wordt toegepast. Zelfstudie lijkt me lastig zonder uitleg. Ik leer beter wanneer iemand zaken verduidelijkt. Daarom ben ik benieuwd hoe anderen dit hebben ervaren. Wat maakte het voor jullie duidelijker?

12 weergaven
Steven Lon
Steven Lon
18 uur geleden

Ik had precies dezelfde twijfels toen ik begon met ITIL 4 Foundation. Wat mij vooral hielp, was leren in een omgeving waar uitleg centraal stond. Ik vond het prettig dat de stof rustig werd opgebouwd. Tijdens mijn traject koos ik voor training met een ervaren trainer, waardoor complexe onderwerpen beter te volgen waren. De uitleg over Service Value System werd daardoor veel duidelijker. Ook het verband tussen IT-services en bedrijfsdoelen werd goed toegelicht. Ik kon vragen stellen wanneer iets onduidelijk was. Dat maakte het leren minder spannend. Stap voor stap kreeg ik meer inzicht. Uiteindelijk voelde ik me goed voorbereid op het examen. Het gaf vertrouwen in mijn verdere ontwikkeling.

leden

Slachthuislaan 23, 2060 Antwerpen, België

Ondernemingsnummer: 0546.639/837

• Instagram
  • Facebook
bottom of page