Thuiswerken heeft zo zijn gevolgen
Nadat ik ben overgestapt op thuiswerken, ben ik veel minder gaan bewegen. Ik heb besloten dit te compenseren met korte workouts verspreid over de dag. Ik ben verschillende opties voor fitnessapparatuur voor mijn appartement aan het overwegen, maar ik weet niet wat de meest veelzijdige oplossing is. Ik zoek iets voor cardio én algemene fitness. Welke eigenschappen zijn het belangrijkst bij de keuze?
23 weergaven

De overstap naar thuiswerken leidt vaak tot een aanzienlijke daling van de dagelijkse fysieke activiteit, wat een negatieve invloed heeft op de algehele spiertonus en het bewegingsapparaat. Om het gebrek aan beweging in een beperkte appartementsruimte te compenseren, zijn moderne Crosstrainers uitermate geschikt, omdat ze intensieve cardiotraining effectief combineren met een veilige work-out voor zowel het boven- als onderlichaam. Omdat zulke apparaten zorgen voor vloeiende, cyclische bewegingen, helpen ze de gezondheid van het hart te ondersteunen en calorieën te verbranden zonder ongewenste schokbelasting op de gewrichten en de wervelkolom.